گروه نرم افزاری ایلیا با مدیریت جناب آقای مهدی دربان لقمانی با کادری متخصص و مجرب پیشرو در ارائه خدماتی نظیر طراحی و ساخت نرم افزار ، وب سایت و توسعه اپلیکیشن ، مشاوه استقرارسیستم های مالی ، طراحی و توسعه سیستم های مالی ، مشاوره توسعه کسب و کار ، طراحی و تولید نرم افزارهای سفارشی بوده و هستند.
نرم افزار ایلیا با توجه به کارآیی های فراوانی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار بوده و از خدمات پس از فروش خوبی نیز برخوردار است.برای کلیه نرم افزارهای مالی و حسابداری و تولیدی ، پشتیبانی یکساله ی رایگان نیز وجود دارد.
توضیحات کامل و مقایسه ای نرم افزار متعاقبا ارائه خواهد گردید.

نرم افزار حسابداری ایلیا حسابداری و انبارداری 6 سطحی ایلیا امکانات حسابداری : 1- طبقه بندی حسابها تا 6 سطح : گروه ، کل ، معین ، تفضیلی و مرکز هزینه 2- تعیین ویژگی و مشخصات حسابهای معین بر اساس : ریالی ، ماهیت حساب و ارتباط با سایر سیستم ها 3- صدور اسناد بصورت موقت و دائم 4- جستجوی اسناد بر اساس طبقه بندی صورت گرفته برای نوع سند 5- تطبیق حسابها و ارائه گزارشهای آنالیز مانده حسابها 6- ارسال اطلاعات به نرم افزارهایی همچون اکسل برای تهیه گزارشهای مطلوب و مورد نظر کاربر 7- تهیه سند کل برای ثبت دفاتر قانونی د رمقاطع زمانی انتخابی کاربر 8- انجام عملیات بستن حسابها 9- صدور اسناد بستن حسابها : افتتاحیه ، اختتامیه توسط سیستم و برگرداندن سند تعدیل ماهیت حسابها درسال بعد 10- صدور اسناد اتوماتیک بر اساس فاکتورهای خرید و فروش و … 11- آنالیز دفاتر در سطوح مختلف حسابها 12- امکانات تخصصی جهت تنظیم دفاتر قانونی 14- تعریف سالهای مالی متفاوت 15- صدور قبض دریافت و پرداخت صندوق 16- ثبت و ویرایش چکهای دریافتنی و پرداختنی 17- اعلام وضعیت چکهای پرداختنی و دریافتنی 18- تعریف مراکز هزینه و… امکانات انبارداری : 1- امکان تعریف انبارهای متفاوت به تعداد نامحدود 2- امکان تعریف واحد شمارش کالا به تعداد نامحدود 3-امکان تعریف انواع بسته بندی بصورت نامحدود 4- امکان طبقه بندی کالا تا 4 سطح 5- صدور ، ویرایش و حذف رسید و قبض خروج از انبار 6- صدور و ویرایش درخواست خرید کالا 7- گزارشات متنوع شامل موجودی انبار ، ورودی و خروجی انبار در بازه های زمانی مختلف ، رسید و حواله انبار و… 8- تعیین موجودی اولیه انبار 9- قابل استفاده بصورت نرم افزار کاملا مستقل انبارداری خرید و فروش : 1- صدور ، ویرایش و حذف فاکتور خرید و برگشت از خرید 2- صدور ، ویرایش و حذف فاکتور فروش و برگشت از فروش 3- صدور پیش فاکتور فروش 4- امکان تعریف قیمت فروش در چهار نوع 5- ثبت سند بر اساس فاکتورهای صادره بصورت اتوماتیک(بر اساس حسابهای تعریف شده) و… امکانات مدیریتی و سایر امکانات : 1- تعریف کاربران با سطح دسترسیهای متفاوت بر اساس تمامی امکانات نرم افزار 2- چاپ بر روی انواع چک 3- راس گیری 4- چاپ بارکد 5- تعریف خدمات صدور ، ویرایش و حذف فاکتور خدمات و گزارشات مربوطه 6- پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات 7- درج ساعت گزارشگیری در گزارشات (در صورت انتخاب گزینه مربوطه) 8- درج کد قفسه در انبار(در صورت انتخاب گزینه مربوطه) 9- تولید کد خودکار برای کالا بر اساس طبقه بندی موجود(در صورت انتخاب گزینه مربوطه) 10- صدور فاکتور فروش با موجودی منفی(در صورت انتخاب گزینه مربوطه) 11- امکان درج تصویر کالا(در صورت انتخاب گزینه مربوطه) 12- امکان درج نام لاتین کالا(در صورت انتخاب گزینه مربوطه) 13- امکان درج کالا بصورت اعشاری(در صورت انتخاب گزینه مربوطه) 14- امکان درج سند خالی 15- هشدار برای موازنه سند حسابداری 16- تنظیم مسیر پشتیبان گیری 17- امکان اخذ گزارشات با فرمت Excel 18- تفضیلی شناور گزارشات : 1- آنالیز دفاتر در سطوح مختلف حسابها 2- مرور حسابها درکلیه سطوح ، بررسی گردش حسابها ، اسناد حسابداری و همچنین تهیه انواع نمودارهای مقایسه ای 3- ترازهای ساده و تحلیلی ماهانه در سطوح مختلف حسابها 4- دفتر روزنامه براساس ریز اسناد و اسناد کل و…

نرم افزار حسابداری ایلیا
(نسخه تولیدی)

      1-تعریف آنالیز تولید
      2-ثبت فرمول تولید
      3-ثبت فرآیند تولید
      4-گزارش انحراف
      5-گزارش تولید
      6-بهای تمام شده
      7-کلیه امکانات نسخه مالی و بازرگانی
      8-یکسال پشتیبانی رایگان
      9-امکانات جانبی دیگر

نرم افزار ایلیا
(نسخه بازرگانی)

      1- مدیریت انبارها و زیر انبارها
      2- گروه بندی کالاها
      3- سیستم خرید و فروش
      4- پیش فاکتور
      5- صدور رسید و حواله انبار
      6- ثبت تجمیعی فاکتورها در یک سند
       7- محاسبه سود وزیان
      8- کلیه امکانات نسخه مالی
      9- یک سال پشتیبانی رایگان

نرم افزار حسابداری ایلیا
(نسخه مالی)

      1- مدیریت دریافت و پرداخت ها
      2- مدیریت چکها 
      3-  ثبت اسناد روزانه
      4- دفاتر کل ، معین ، تفضیلی
      5- ترازنامه
      6- مدیریت حسابها
      7- سیستم گزارشگیری مطلوب
      8- تعریف مراکز هزینه
      9- پشتیبانی رایگان به مدت یکسال

 

 

 

در صورتی که برای خریداری نرم افزار حسابداری متناسب با شرکت خود نیاز به مشاوره دارید، با ما تماس بگیرید.

برای ارتباط با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید

« همچنین شما میتوانید مشخصات خود را در این بخش وارد کنید تا با شما تماس گرفته شود. »  ⇓

0
characters
0
characters
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها