نمایش 73–83 از 83 نتیجهSorted by latest
مشاوره تخصصی ثبت شرکت در ایران – مراحل و هزینهها
قیمت اصلی: ۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.۳۵۰,۰۰۰ تومانقیمت فعلی: ۳۵۰,۰۰۰ تومان.✓ توسعه کسب و کار در قالب اشخاص حقوقی و مشاوره ثبت شرکت می تواند منافع بسیاری را به همراه داشته باشد. از منظر فردی یک شخص حقیقی تا جایی امکان ریسک پذیری و توان مالی دارد اما یک شرکت می تواند توان مالی نامحدودی داشته باشد. شرکتها به دلیل وجود تنوع زیاد فعالیتها از نظر اعتبار در سطح بسیار بالاتری از اشخاص حقیقی در زمان جذب سرمایه، شرکت در مناقصات و مزایده ها و نیز اخد تسهیلات از بانکها را دارند.
✓ پس از پرداخت حق المشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت تماس خواهند گرفت تا ساعت مشاوره را با شما هماهنگ نمایند.
✓ مدت زمان مشاوره: یک ساعت
مشاوره تخصصی مالی و حسابداری
قیمت اصلی: ۶۰۰,۰۰۰ تومان بود.۵۰۰,۰۰۰ تومانقیمت فعلی: ۵۰۰,۰۰۰ تومان.✓ مشاوره تخصصی مالی در شرکت رایان سرای کاوش متناسب با نیازها و اهدافتان راهکارهایی بر پایه دانش و تجربه و شناخت بازارهای مالی و تجارت ارائه می گردد تا علاوه بر پیشرفت و توسعه در کسب و کار از هرگونه آسیب مالی پیشگیری گردد.
✓ پس از خرید محصول کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت تا ساعت مشاوره را با شما هماهنگ نمایند.
✓ مدت زمان مشاوره: یک ساعت
مشاوره مالیاتی
۶۰۰,۰۰۰ تومان✓ امروزه مبحث مشاوره مالیاتی و انجام تکالیف قانونی بهترین مسیر برای جلوگیری از جرائم مالیاتی است. در شرکت رایان سرای کاوش ما در کنا شما هستیم تا مشکلات مالیاتی خود را بررسی و حل نمایید.
✓ تحریر لایحه مالیاتی، بررسی پرونده مالیاتی، ارائه راهکارهای مالیاتی برای جلوگیری از ایجاد جرائم مالیاتی.
✓ پس از خرید محصول کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت تا ساعت مشاوره را با شما هماهنگ نمایند.
✓ مدت زمان مشاوره: یک ساعت
مشاوره خرید نرم افزار حسابداری
۵۰۰,۰۰۰ تومانمشاوره خرید نرم افزار حسابداری
✓ در زمان کنونی با توسعه کسب و کارها و افزایش میزان تراکنش های مالی نیاز به داشتن نرم افزار حسابداری و مالی به منظور کنترل دقیق مسائل مالی، گزارشات تاثیرگذار بر تصمیم گیری از قبیل موجودی کالا، گزارشات بدهکاران و بستانکاران، سود و زیان و… کاملا محسوس است. نبود نرم افزار حسابداری متناسب با کسب و کار می تواند باعث کندی روند مراودات مالی و از دست رفتن موانع گردد.
✓ تنوعی بسیار زیاد در نرم افزارهای ارائه شده که خدمات، پشتیبانی و بهای متنوعی را دارند که می توانند از چند صد هزار تومان تا چند صد میلیون تومان قیمت نرم افزار باشد.
✓ در شرکت رایان سرای کاوش ما در کنار شما هستیم تا با شناخت دقیق نیاز شما بهترین نرم افزار حسابداری را متناسب با کسب و کار خود معرفی نماییم.
✓ پس از پرداخت حق المشاوره کارشناسان ما در اسرع وقت تماس خواهند گرفت تا ساعت مشاوره را با شما هماهنگ نمایند.
✓ مدت زمان مشاوره: یک ساعت
نمونه سوالات قوانین مالیاتی آزمون رتبه بندی
قیمت اصلی: ۳۵,۰۰۰ تومان بود.۲۵,۰۰۰ تومانقیمت فعلی: ۲۵,۰۰۰ تومان.• مجموعه ی کامل سوالات به همراه پاسخ
• قابل استفاده برای کلیه کارکنان موسسات حسابرسی در سطح کشور که علاقمند به شرکت در آزمون های رتبه بندی کارکنان حرفه ای موسسات حسابرسی در سطوح حسابرس ارشد، سرپرست و سرپرست ارشد می باشند.
• این منابع میتواند ماخذ مهم قابل توجهی برای شرکت کنندگان حسابدار رسمی و نیز آزمون های مربوط به کانون وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری باشد.
نرم افزار حسابداری با انبارداری آسان
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومانامکانات نرم افزار حسابداری با انبارداری آسان
- مديريت ليست اشخاص (ذخيره و ویرایش)
- مدیریت لیست محصولات در سه سطح (گروه کالاها، زیر گروه و محصولات) به همراه درج سریال، واحد، قیمت خرید و قیمت فروش
- ثبت و ویرایش انبارها و مدیریت کالاهای موجود در انبار
- ثبت و ویرایش فاکتور خرید و چاپ آن به صورت گرافیکی
- صدور و ویرایش فاکتور فروش و چاپ آن به صورت گرافیکی
- ثبت، ویرایش و چاپ پیش فاکتور و تبدیل به فاکتور فروش
- ثبت و ویرایش فاکتور برگشت از فروش و چاپ آن به صورت گرافیکی
- ثبت و ویرایش رسید ورود کالا به انبار و چاپ آن به صورت گرافیکی
- صدور و ویرایش خروج کالا از انبار و چاپ آن به صورت گرافیکی
- ثبت و ویرایش دریافت ها و پرداخت ها و مدیریت حساب ها
- ثبت و ویرایش هزینه ها و انواع هزینه ها
- مدیریت بدهکاران و بستانکاران
- ثبت، ویرایش چک های دریافتی و پرداختی و ثبت وصول شدن یا نشدن چک
- ثبت، ویرایش اسناد انتقالی
- ویرایش پروفایل شرکت یا فروشگاه و ثبت لوگوی فروشگاه جهت نمایش در فاکتورها
- گزارشات پایه شامل اشخاص و موجودی کالاها و کاردکس کالاها و گزارش مانده حساب ها، سود و زیاد و…
- گزارشات اصلی شامل گزارشات فاکتورهای فروش و خرید، برگشت از فروش، ورود کالاها، خروج کالاها، دریافت ها، پرداخت ها، هزینه ها، چک های دریافتی و … به صورت از تاریخ تا تاریخ
- گزارشات پیشرفته شامل گزارشات فاکتورهای فروش و خرید، برگشت از فروش، ورود کالاها، خروج کالاها، دریافت ها، پرداخت ها براساس شخص
- دفاتر روزانه فاکتورهای فروش و خرید، برگشت از فروش، دریافت ها، پرداخت ها، هزینه ها، چک های دریافتی و … به صورت از تاریخ تا تاریخ
- سایر امکانات نظیر دفترچه تلفن و یادآوری ها
- تهيه پشتيبان از نرم افزار و بازيابی پشتيبان و بروزرسانی نرم افزار
- نصب و راه اندازی نرم افزار در تمامی سيستم ها تنها با چند کليک
نرم افزار حقوق و مزایای آسان
۱,۸۰۰,۰۰۰ تومانامکانات نرم افزار حقوق و مزایای آسان
- مديريت ليست کارکنان شرکت (ذخيره و چاپ اطلاعات کامل پرسنل)
- تعريف مجزای ليست حقوق و مزايا (حقوق پايه، حق مسکن، بن نقدی، پاداش و …) برای هر کارمند
- تعريف مجزای ليست کسورات برای هر کارمند
- تنظيمات اضافه کار، کسر کار، حق ماموريت، مرخصی سالانه برای هر کارمند
- تنظيمات ماليات و حق بيمه بر اساس قانون کار
- مديريت و تخصیص وام به کارمندان
- صادر کردن فيش حقوقی ماهانه برای هر کارمند (ذخيره و چاپ به صورت گرافيکی)
- ویرایش پروفایل شرکت یا فروشگاه و ثبت لوگوی فروشگاه جهت نمایش در فيش حقوقی
- گزارشات کامل کارمندان و فيش های حقوقی برای مديران شرکت
- تبدیل گزارشات و فیش های حقوقی به فایل اکسل و PDF
- تهيه پشتيبان از نرم افزار و بازيابی پشتيبان و بروزرسانی نرم افزار
- نصب و راه اندازی نرم افزار در تمامی سيستم ها تنها با چند کليک
نرم افزار حسابداری ایلیا (نسخه تولیدی)
۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومانامکانات نرم افزار حسابداری ایلیا (نسخه تولیدی) :
1- تعریف آنالیر تولید
2- ثبت فرمول
3- ثبت تولید
4- گزارش انحراف
5- گزارش تولید
6- بهای تمام شده
7- کلیه امکانات نسخه مالی و بازرگانی
8- یکسال پشتیبانی رایگان
9- و امکانات دیگر
نرم افزار ایلیا (نسخه بازرگانی)
۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومانامکانات نرم افزار ایلیا (نسخه بازرگانی) :
1- مدیریت انبار
2- گروه بندی کالا
3- سیستم خرید و فروش
4- فاکتور ضایعات
5- گزارش گردش موجودی
6- محاسبه سود و زیان
7- کلیه امکانات نسخه مالی
8- یکسال پشتیبانی رایگان
نرم افزار حسابداری ایلیا (نسخه مالی)
۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومانامکانات نرم افزار حسابداری ایلیا (نسخه مالی):
1- مدیریت دریافت و پرداخت ها
2- مدیریت چکها (اسناد دریافتنی و پرداختی)
3- ثبت اسناد روزانه
4- دفاتر کل ، معین ، تفضیلی
5- ترازنامه
6- مدیریت حسابداری
7- سیستم گزارشگیری مطلوب
8- تعریف مراکز هزینه
9- قابلیت استفاده در شرکتهای بازرگانی ، خدماتی ، فروشگاهی
10- پشتیبانی رایگان به مدت یکسال