همان گونه که کد سیستم های بازرگانی کالا ، سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده اند ، سیستم های خدماتی نیز در عرصه های مختلف امروزی از اهمیت به سزایی برخوردار هستند و سازمان ها و موسسات مختلف ، درصد عمده ای از منابع درآمدی خود را مدیون و مرهون انجام خدمات و کسب سود از این راه می باشند. خدماتی نظیر نصب و راه اندازی ، تعمیرات ، خدمات پس از فروش ، آموزش ، حمل و نقل ، بهداشت و درمان ، همه و همه در راستای منابع خدماتی و سیستم های مرتبط با این کسب و کار می باشند.

طراحی سیستم های خدماتی ، بسته به نوع ارئه خدمات و گستردگی سازمانها با هم متفاوت اند.

در طراحی سیستمهای خدماتی ، طبقه بندی و تعریف خدمات همانند تعریف کالاها بلکه با دقت بیشتر انجام می گیرد اما از آنجایی که در تعریف خدمات ، نیازی به تعریف انبارهای مختلف نیست ، حجم کار مالی به مراتب کمتر از سیستم های کالاست.

انواع سیستم های خدماتی و تاثیر آنها بر انجام و استقرار نظام نقدی یا تعهدی در مباحث آتی بیان خواهد گردید.

به هر روی ، برای طراحی سیستمهای اطلاعاتی مدیریت خدمات اعم از خرید یا فروش ، روی مشاوره ی تخصصی ما حساب کنید.

برای ارتباط با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید

« همچنین شما میتوانید مشخصات خود را در این بخش وارد کنید تا با شما تماس گرفته شود. »  ⇓

0
characters
0
characters
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 پرسش و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها